AiNa ZoNe

My photo
malacca, malacca, Malaysia
aina suke kawan ramai2 ni..so korang follow ar blog aina ni k..nanty aina akan follow korang balik..

Wednesday 21 November 2012

WaR To SpM AnD FighTiNG bLoOd CaNcEr oR LeUkiMiA

hye all...sorry bz ta update langsung..start lps raya aidilfitri..aina bz study plus sakit..walaupun ta larat pergi skola selalu..tetap study kat rumah...
nak dijadikan cerita,tahun ni banayak sgt dugaan yang aku terima..tp aku redha..
raya Qurban aku masuk ward sbb da teruk sgt...bapak aku pun risau..lps dua hari aku masuk ward..and darah aku berlambak2 dia amik..doktor sahkan aku menghidapi kanser darah ataupun dikenali sebagai acute leukimia...
aku kurang darah merah and darah kuning...aku dimasukkan darah merah dua beg and mmg sakit giler..
teruk giler ,,setiap masa masuk air and 4 kali masuk antibiotic...
time tu pulak sibuk nak spm...
mmg sedih giler tapi aku terima dgn hati terbuka...
doktor cakap leukimia aku ni yang jenis baru...sebab 3 darah masalah sekali...
sekarang ni aku tawakal je dalam spm..
and kuat kan semangat tuk fight kanser ni..
korang doakan aku okay...
semoga aku kuat dan tabah untuk hadapi dugaan ni...
amin....

No comments:

Post a Comment